معرفی بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک تهران

محله پونک تهران به‌عنوان یکی از مناطق شمال تهران بوده که بسیاری از مکان‌های علمی ازجمله دانشگاه علوم تحقیقات، دانشگاه علمی کاربردی سروش، دانشگاه علمی و کاربردی میراث فرهنگی و بسیاری مراکز علمی کشور در این منطقه واقع‌شده است. لذا بسیاری از دانشجویان و اساتید که در این منطقه فعالیت آموزشی دارند و یا افرادی که در منطقه پونک، اشرفی اصفهانی زندگی می‌کنند و قصد مهاجرت و اخذ ویزا دارند می‌توانند با مراجعه به دارالترجمه های رسمی در منطقه پونک از خدمات حضوری و همچنین آنلاین آن‌ها استفاده کنند. ما برای راحتی شما عزیزان در این مطلب چند نمونه از بهترین دارالترجمه های رسمی در پونک را معرفی خواهیم کرد.

بهترین دارالترجمه در پونک

3 نمونه از دارالترجمه های رسمی در پونک

این ترتیب بندی بر اساس نظر مخاطبین بوده و از طرفی سوابق و زبان‌های پشتیبانی شده نیز در آن تأثیرگذار خواهد بود.

1- دارالترجمه رسمی پارسیس در منطقه پونک تهران

دفتر ترجمه رسمی پارسیس با حدود 15 سال سابقه در امر ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی فعال می‌باشد. این دارالترجمه رسمی به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پر سابقه ترین دفاتر ترجمه‌ای است که زبان‌های مختلفی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

دارالترجمه رسمی پارسیس هم‌اکنون با عنوان دفتر ترجمه رسمی شماره 858 شناخته می‌شود. لازم به ذکر است بسیاری از زبان‌های مختلفی ازجمله انگلیسی توسط مترجم رسمی انگلیسی و حضوری در دفتر، زبان آلمان توسط مترجم رسمی آلمانی در دارالترجمه آلمانی، فرانسه، ایتالیایی، عربی، ترکی استانبولی، چینی و ده‌ها زبان دیگر در این دفتر قابل ترجمه رسمی و تخصصی خواهد بود.

شماره تماس جهت ثبت سفارش

02144879630

2- دارالترجمه درسا

دفتر ترجمه درسا نیز به‌عنوان یکی از دارالترجمه های فعال در منطقه پونک بوده که با مترجم رسمی انگلیسی حضوری فعالیت خود را آغاز کرده است. در این دارالترجمه امکان انجام ترجمه رسمی فوری و همچنین ترجمه تخصصی انواع متون ازجمله ترجمه مقاله، ترجمه انواع کتاب‌های علمی و غیره وجود خواهد داشت. همچنین درصورتی‌که نیاز به خدمات ترجمه همزمان برای جلسات کاری دارید می‌توانید از خدمات دارالترجمه درسا استفاده کنید.

شماره تماس جهت ثبت سفارش

02144856237

3- دارالترجمه رسمی پونک، شاهان

یکی دیگر از لیست دارالترجمه های معتبر در پونک تهران دفتر ترجمه شاهان خواهد بود. در این دارالترجمه امکان ترجمه رسمی انگلیسی و همچنین ترجمه تخصصی انواع فایل‌های صوتی و متون علمی وجود دارد.

خدمات کلی دارالترجمه های رسمی در منطقه پونک

در تمامی این دارالترجمه های معرفی‌شده امکان ترجمه رسمی انواع مدارک و اسناد به زبان‌های مختلف و همچنین امکان ترجمه تخصصی توسط مترجمان حرفه‌ای وجود دارد. اما جالب توجه است که حتی اگر در این منطقه ساکن نیستید ولی می‌خواهید از خدمات این دارالترجمه ها استفاده کنید می‌توانید با شماره تماس‌های درج‌شده سفارش خود را ثبت کرده و یا حتی به‌صورت غیرحضوری ترجمه خود را دریافت نمایید.

بیشترین مدارکی که برای متقاضیان اخذ ویزا از سفارت‌های کشورهای مختلف ترجمه می‌شود شامل برخی مدارک ذیل است:

  • ترجمه مدارک هویتی: ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج و حتی پاسپورت
  • ترجمه مدارک شغلی: ترجمه سابقه بیمه، ترجمه رسمی اساسنامه شرکتی، ترجمه فیش حقوقی
  • ترجمه مدارک تحصیلی: ریزنمرات تحصیلی، دانشنامه‌ها، ترجمه مدرک دانشگاهی، ترجمه دیپلم و غیره.
و اما یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات در بهترین دارالترجمه های رسمی در منطقه پونک تهران اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود. البته بایستی متقاضیان محترمی که نیاز به این خدمات دارند از سفارت کشور مقصد این مورد را سؤال کنند که آیا در ترجمه مدارکشان این تاییدات نیاز است یا خیر.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات