بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران در سال 1402

اگر برای سفر توریستی و یا مهاجرت نیاز به اخذ ویزا دارید بایستی طبق قوانین سفارت کشور مقصد خود اقدام نمایید. یکی از اقدامات لازم برای اخذ ویزای مهاجرتی مراجعه دارالترجمه‌ های رسمی مورد تأیید سفارت کشور مقصد خواهد بود. امروزه حدود 300 دارالترجمه در سطح تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که ازاین‌بین برخی به‌صورت رسمی و برخی به‌صورت غیر رسمی فعالیت دارند. در دارالترجمه‌ های رسمی امکان ترجمه رسمی انواع مدارک شما برای اخذ ویزا وجود دارد. ما در این مطلب سعی کردیم که شما را با بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران آشنا کنیم. اگر شما نیاز به مراجعه به یک دارالترجمه رسمی را دارید لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران

معرفی بهترین دارالترجمه های انگلیسی در تهران

دارالترجمه رسمی پارسیس

دفتر ترجمه رسمی پارسیس به‌عنوان یکی از دارالترجمه‌ های معتبر زبان انگلیسی است که به‌صورت رسمی فعالیت دارد. این دفتر ترجمه دارای مترجم رسمی انگلیسی در دفتر بوده لذا قادر است تمامی اسناد و مدارک شما را به‌صورت رسمی به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه ترجمه و تحویل دهد.

در دارالترجمه رسمی پارسیس علاوه بر زبان انگلیسی حدوداً 14 زبان شاخص ازجمله آلمانی، عربی، چینی، فرانسوی، ایتالیایی و غیره تحت پوشش خواهد بود.

آدرس دارالترجمه پارسیس: بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش (شمال به جنوب)، نبش کوچه حضرت امیر (ششم شرقی)، جنب بانک پاسارگاد، روبروی پل عابر پیاده، پلاک 280، طبقه دوم، واحد 4.

شماره تماس: 02144879630

دارالترجمه رسمی دانشجو

این دارالترجمه نیز به‌عنوان یکی از باسابقه‌ترین دفاتر ترجمه رسمی انگلیسی در تهران حوالی میدان انقلاب می‌باشد. لازم به ذکر است این دارالترجمه به‌صورت رسمی در زبان انگلیسی فعالیت دارد و قادر است مدارک شما را به صورت رسمی به این زبان ترجمه کند.

شماره تماس دارالترجمه دانشجو: ۶۶۴۰۵۶۴۵-۰۲۱

دارالترجمه رسمی سفرا

این دارالترجمه نیز به‌عنوان یکی دیگر از بهترین دارالترجمه رسمی انگلیسی در تهران خواهد بود که به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین دارالترجمه‌ ها نیز شناخته می‌شود. عمده فعالیت این دارالترجمه، ترجمه رسمی انگلیسی خواهد بود. البته در برخی زبان‌های دیگر ازجمله ترجمه آلمانی، ترجمه ایتالیایی و عربی نیز فعال است.

شماره تماس دفتر ترجمه تهران سفرا: ۶۶۹۶۷۵۶۶


دارالترجمه رسمی مطهری

دفتر ترجمه رسمی مطهری همان‌طور از نام آن مشخص است در خیابان مطهری تهران واقع‌شده است. این دارالترجمه نیز به‌عنوان یکی دیگر از بهترین دارالترجمه های رسمی انگلیسی در تهران بوده که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده است. ترجمه رسمی انگلیسی در این دفتر نیز امکان انجام خدمات فوری را نیز خواهد داشت.

شماره دفتر ترجمه رسمی مطهری تهران: ۸۸۱۷۳۴۲۵-۰۲۱

دارالترجمه مرکزی

این دارالترجمه نیز به‌عنوان یکی از دارالترجمه انگلیسی بوده که سابقه خوبی در ترجمه رسمی و حتی ترجمه تخصصی خواهد داشت. این دارالترجمه در حال حاضر در میرداماد تهران واقع است و برای افرادی که در نزدیکی این منطقه زندگی می‌کنند می‌تواند گزینه ایده آلی باشد.

شماره دفتر ترجمه رسمی تهران مرکزی: ۹۱۰۰۳۵۳۲-۰۲۱

معرفی بهترین دارالترجمه های آلمانی در تهران

دفتر ترجمه رسمی شماره 858


این دفتر ترجمه رسمی یکی از باسابقه‌ترین دفاتر ترجمه رسمی در تهران بوده که حدوداً 15 سال سابقه در امر ترجمه انواع مدارک هویتی، ترجمه مدارک شغلی و تحصیلی خواهد داشت. یکی از شاخص‌ترین خدماتی که دارالترجمه رسمی شماره 858 ارائه می‌کند ترجمه رسمی آلمانی در دارالترجمه رسمی آلمانی خود خواهد بود.

البته غیر از زبان آلمانی برخی زبان‌های دیگر ازجمله زبان انگلیسی، عربی، ایتالیایی، چینی و فرانسه نیز انجام خواهد شد. اگر در نزدیکی صادقیه و یا پونک تهران قرار دارید و نیاز به ترجمه رسمی فوری آلمانی نیز دارید این دفتر ترجمه مناسب شما خواهد بود.

شماره تماس دفتر ترجمه رسمی شماره 858: 02144878345

دارالترجمه رسمی فدرال

دفتر ترجمه آلمانی فدرال نیز به‌صورت کاملاً تخصصی اقدام به ترجمه آلمانی هم به‌صورت رسمی و هم به‌صورت تخصصی می‌نماید. درصورتی‌که در نزدیک فلکه صادقیه زندگی می‌کنید می‌توانید با مراجعه به دارالترجمه فدرال ترجمه‌های آلمانی خود را انجام دهید. این دارالترجمه بین فلکه اول و دوم صادقیه واقع‌شده است.

تماس با دارالترجمه آلمانی فدرال: ۴۴۲۶۷۹۵۹-۰۲۱

دارالترجمه آلمانی گلستان

و اما یکی از بهترین دارالترجمه های رسمی آلمانی در تهران دارالترجمه گلستان می‌باشد که ازنظر سابقه در زبان آلمانی حرفی برای گفتن دارد. دارالترجمه گلستان کار ترجمه آلمانی را به‌صورت تخصصی انجام داده و در حال حاضر در نزدیکی میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران واقع است.

شماره تماس دارالترجمه آلمانی در تهران گلستان: ۶۶۴۰۶۲۹۲-۰۲۱

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم