آشنایی با بهترین مترجمان رسمی ایتالیایی در ایران + اسامی آنها

یکی از مهم‌ترین دغدغه عزیزانی که نیاز به ترجمه رسمی ایتالیایی دارند این است که این ترجمه‌ها از روی اسناد و مدارک آن‌ها به بهترین شکل ممکن توسط بهترین مترجم رسمی انجام شود. بسیاری از افرادی که نیاز به ترجمه رسمی ایتالیایی دارند می‌خواهند از این طریق بتوانند ویزای ایتالیا را از سفارت ایتالیا دریافت کنند. مترجم ایتالیایی که مجاز به ترجمه رسمی ایتالیایی می‌باشد دارای کد رسمی معتبر بوده و از سوی سفارت ایتالیا مورد تأیید خواهد بود. ما در این بخش علاوه بر معرفی بهترین دارالترجمه های رسمی ایتالیایی در تهران به معرفی چندین مترجم رسمی معتبر ایتالیایی در ایران خواهیم پرداخت لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین مترجمان ایتالیایی

اهمیت زبان ایتالیایی در جهان

زبان ایتالیایی زبان رسمی کشور ایتالیا در جهان بوده که از خانواده زبان‌های هندواروپایی است. آمار زبانی سال 2020 تخمین زده‌شده بود که حدود 85 میلیون نفر در سراسر جهان به ایتالیایی صحبت می‌کنند. از طرفی این زبان در رتبه‌بندی تعداد گویشور در جهان، رتبه 23 را به خود اختصاص داده و خوشبختانه امروزه در فضای مجازی و وب‌سایت‌ها علاوه بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و یا حتی عربی زبان ایتالیایی نیز به چشم می‌خورد.

بهترین دارالترجمه ایتالیایی در تهران

آشنایی با بهترین دارالترجمه های رسمی ایتالیایی در ایران

حتماً برای انجام خدمات ترجمه رسمی ایتالیایی در اینترنت و یا در سایت گوگل به دنبال بهترین دارالترجمه های ایتالیایی بوده‌اید. ازآنجایی‌که سایت گوگل نسبت به نزدیک‌ترین آدرس شما بهترین دارالترجمه های رسمی را نشان می‌دهد ما در این بخش بهترین دارالترجمه های ایتالیایی آنلاین را که هم کار ترجمه رسمی و هم کار ترجمه تخصصی این زبان را انجام می‌دهند به شما معرفی کرده‌ایم که بتوانید در هر نقطه از کشور که هستید در کمترین زمان ممکن ترجمه فوری دریافت کنید.

1- دارالترجمه رسمی ایتالیایی در تهران، پارسیس

دفتر ترجمه رسمی پارسیس با شماره 858 به‌عنوان یکی از بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران بوده که امکان ترجمه رسمی ایتالیایی توسط مترجم رسمی ایتالیایی را برای انواع مدارک هویتی، شغلی و تحصیلی شما خواهد داشت.

در دارالترجمه رسمی ایتالیایی پارسیس علاوه بر ترجمه‌های رسمی، ترجمه تخصصی انواع مقالات، کتاب‌ها، رمان، ترجمه انواع فیلم و سریال و همچنین ترجمه همزمان ایتالیایی توسط مترجم نخبه و بومی انجام خواهد شد.

آدرس: تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی، بالاتر از نیایش (شمال به جنوب)، نبش کوچه حضرت امیر (ششم شرقی)، جنب بانک پاسارگاد، روبروی پل عابر پیاده، پلاک 280، طبقه دوم، واحد 4

تلفن تماس: 02144879630

2- دارالترجمه ایتالیایی درسا

یکی دیگر از بهترین دارالترجمه های رسمی ایتالیایی در تهران، دارالترجمه رسمی درسا خواهد بود. لازم به ذکر است در این دارالترجمه علاوه بر ترجمه ایتالیایی به فارسی و یا ترجمه فارسی به ایتالیایی، ترجمه انواع زبان‌های دیگر از جمله ترجمه انگلیسی، آلمانی، عربی و غیره نیز انجام خواهد شد.

شما می‌توانید در صورت لزوم درخواست ترجمه فوری ایتالیایی نموده و ترجمه‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

تلفن تماس: 02144856237

3- دارالترجمه ایتالیایی سفرا

دارالترجمه سفرا با شماره 518 به‌صورت رسمی فعالیت داشته و یکی دیگر از بهترین دارالترجمه های رسمی ایتالیایی در شهر تهران خواهد بود. لازم به ذکر است علاوه بر ترجمه مدارک امکان ترجمه انواع متون تخصصی نیز در این دفتر ترجمه وجود دارد. این دارالترجمه در حوالی میدان انقلاب واقع‌شده که شما می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید.

4- دارالترجمه ایتالیایی ساترا

ساترا نیز به‌عنوان یکی از بهترین دارالترجمه های رسمی در تهران بوده که به زبان‌های مختلف فعالیت دارد و زبان ایتالیایی را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. در دارالترجمه ساترا امکان ترجمه رسمی فوری و ترجمه تخصصی فوری در این زبان وجود دارد. اگر در حوالی میدان ونک هستید می‌توانید با مراجعه به این دارالترجمه از خدمات آن استفاده کنید.

آدرس سفارت ایتالیا در تهران

در جدول زیر نیز می‌توانید آدرس‌های مهم سفارت و امور کنسولگری ایتالیا را مشاهده نمایید.

آدرس:

تهران، خیابان نوفل‌لوشاتو، پلاک ۶۸/۷۹

شماره تلفن سفارت ایتالیا در تهران:

021-66726955 / 021-66726956

سایت سفارت ایتالیا:

https://ambteheran.esteri.it/ambasciata_teheran/fa

امور کنسولی:

consolato.teheran@esteri.it

امور دانشجویی:

studi.teheran@esteri.it

ویزا:

visti.teheran@esteri.it

آدرس مترجمان رسمی ایتالیایی در تهران

در لیست زیر اسامی مترجمان رسمی ایتالیایی درج شده است.

ردیف

نام

نام خانوادگی

شماره پروانه

تلفن همراه محل کار

۱

سلیم

حاج نجاری

ایتالیایی:۸۷۸

۰۹۳۳۱۸۴۴۲۵۳

۲

اُمنیه

شکرچی

ایتالیایی:۵۵۶

۰۹۳۹۸۹۹۱۸۲۸

۳

علی محمد

سادات افسری

ایتالیایی:۷۷

۰۹۱۲۰۸۴۷۳۴۹

۴

علیرضا

احمدی

ایتالیایی:۴۹۱

۰۹۳۷۰۵۲۶۴۱۳

۵

یاسمن

نصیر سلامی

ایتالیایی:۱۱۹۵

۰۹۰۵۶۶۹۵۰۰۰

۶

علیرضا

زارعی

ایتالیایی:۹۲۸

۰۹۱۵۳۶۲۹۶۴۹

۷

مه زاد

شیخ‌الاسلامی

ایتالیایی:۱۲۲۷

۰۹۱۲۶۰۷۲۶۶۶

۸

شیما

خان سفید

ایتالیایی: ۱۱۰۹

۰۹۱۲۵۳۴۸۳۱۰

۹

محمد

حسین پور

ایتالیایی: ۸۸۲

۰۹۳۷۸۸۵۳۱۸۲


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات