لیست بهترین دارالترجمه های رسمی فرانسه در تهران به همراه اسامی مترجمان

امروزه افراد بسیاری قصد سفر و یا مهاجرت به کشور فرانسه را دارند و دلیل آن به خاطر تحصیل، کار و یا حتی تفریح خواهد بود. افرادی که قصد ورود به کشور فرانسه را دارند بایستی قبل از هر اقدامی ویزای این کشور را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین اقدامات و اولین اقدامات برای اخذ ویزا از سفارت کشور فرانسه ترجمه رسمی مدارک خواهد بود. ترجمه رسمی اسناد و مدارک شما به زبان فرانسوی تنها در یک دارالترجمه رسمی فرانسه توسط یک مترجم رسمی و مورد تأیید سفارت فرانسه انجام می‌شود. طبیعتاً درصورتی‌که نیاز به خدمات ترجمه فرانسوی دارید تا بتوانید بدون نگرانی به اهداف خود برسید ما در این مطلب لیست کاملی از بهترین دارالترجمه‌ های فرانسوی و مترجمان رسمی فرانسوی را معرفی نمودیم لطفاً در ادامه با ماه همراه باشید.

بهترین دارالترجمه رسمی فرانسه

در دارالترجمه رسمی فرانسه چه خدماتی ارائه می‌شود؟

به‌صورت کلی تمامی دارالترجمه‌های رسمی به دلیل در اختیار داشتن مترجمان رسمی می‌توانند خدمات ترجمه رسمی را برای اسناد و مدارک شما انجام دهند. دارالترجمه‌های رسمی نیز این خدمات را توسط مترجمان رسمی فرانسوی انجام می‌دهند. در حالت کلی در دارالترجمه رسمی فرانسوی خدمات زیر قابل انجام است:

ترجمه رسمی فرانسوی مدارک

اگر نیاز به ارائه مدارک به افسر پرونده در سفارت فرانسه برای اخذ ویزای فرانسه دارید شما بایستی از خدمات ترجمه رسمی استفاده کنید؛ بنابراین مترجم رسمی فرانسوی بایستی از روی اصل مدارک شما ترجمه انجام داده و مدارک شما را بر روی سربرگ قوه قضاییه ترجمه، مهر و امضا کند. به‌صورت کلی تمامی مدارک که در دسته‌بندی ذیل قرار می‌گیرند امکان ترجمه رسمی را خواهند داشت.
  • مدارک هویتی: شامل ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی، انواع گواهینامه‌های معتبر، سند ازدواج و غیره
  • مدارک شغلی: ترجمه مدارک مربوط به فیش حقوقی، مدارک حسابرسی شرکت‌ها، مدارک مربوط به اساس‌نامه شرکت‌ها، جواز کسب و غیره
  • مدارک تحصیلی: شامل انواع مدارک دانشگاهی، ترجمه ریزنمرات تحصیلی و غیره

ترجمه تخصصی انواع متون

امکان ترجمه تخصصی انواع متون علمی و دروس دانشگاهی به فرانسه و یا از فرانسه به فارسی، امکان ترجمه انواع کتاب‌های علمی و مقالات ژورنال به‌صورت کامل تخصصی، امکان ترجمه انواع فیلم‌های فرانسوی و ترجمه انواع پادکست‌های آموزشی، ترجمه انواع متون ایمیل‌ها و همچنین ترجمه شفاهی فرانسوی.

اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه برای ترجمه رسمی فرانسه

یکی دیگر از مهم‌ترین خدماتی که در دارالترجمه‌ های رسمی فرانسه قابل انجام است اخذ مهر دادگستری و وزارت امور خارجه توسط نماینده دارالترجمه رسمی خواهد بود. متقاضیان عزیز بایستی این مورد را حتماً از سفارت کشور مقصد سؤال کرده که آیا اصلاً نیاز به مهر دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود. یا خیر.

معرفی بهترین دارالترجمه های رسمی فرانسه مورد تایید سفارت

در ادامه این مطلب شما با 4 نمونه از بهترین دارالترجمه های فرانسوی و منتخب آشنا خواهیم کرد که علاوه بر خدمات ترجمه های رسمی، ترجمه های تخصصی نیز ارائه خواهند کرد.

1- دارالترجمه رسمی پارسیس

این دفتر ترجمه امکان ترجمه رسمی فرانسوی را توسط مترجم رسمی فرانسه خواهد داشت. لازم به ذکر است دارالترجمه پارسیس بیش از 10 سال سابقه ترجمه رسمی را دارد و مهم‌ترین شاخصه آن این است که علاوه بر ترجمه فرانسه امکان ترجمه انگلیسی، عربی، ایتالیایی و چینی را خواهد داشت. در حال حاضر دارالترجمه رسمی پارسیس با عنوان دفتر ترجمه رسمی شماره 858 فعالیت دارد.
شماره تماس: 02144879630

2- دارالترجمه رسمی درسا

این دفتر ترجمه نیز به‌عنوان یکی دیگر از بهترین دارالترجمه های رسمی فرانسوی در تهران بوده که علاوه بر ترجمه مدارک شما برای اخذ ویزای فرانسه قادر به ترجمه تخصصی فرانسوی باکیفیت بسیار بالا را خواهد داشت. در این دارالترجمه امکان ترجمه تخصصی انواع مقالات، کتاب و همچنین رمان‌های فرانسوی وجود دارد. از طرفی درصورتی‌که نیاز به ترجمه همزمان فرانسوی دارید این خدمات به نحو احسن در دارالترجمه درسا انجام خواهد شد.

شماره تماس: 02144856237

3- دارالترجمه رسمی فرانسوی امین جعفری

این دارالترجمه نیز به‌عنوان یکی دیگر از دفتر ترجمه فرانسوی در تهران بوده که با شماره 871 فعال است. امکان انجام ترجمه‌های رسمی و شفاهی نیز در این دارالترجمه خواهد بود. از طرفی امکان درخواست ترجمه های شفاهی نیز وجود دارد.

4- دارالترجمه فرانسوی ولی احمد پور

این دارالترجمه رسمی نیز با شماره 933 فعالیت خود را آغاز کرده است که در حال حاضر قادر به انجام ترجمه‌های رسمی و ترجمه‌های متون تخصصی فرانسوی خواهد بود.

لیست مترجمان رسمی فرانسوی در تهران و مورد تأیید سفارت

در ادامه به معرفی تنها چند نمونه مترجمان رسمی فرانسه در تهران خواهیم پرداخت. البته توصیه می شود که ترجمه های خود را از دارالترجمه رسمی فرانسوی انجام دهید زیرا ضمانت ترجمه شما را خواهند کرد.

بهناز

خواجوی

حمیدرضا

قلی پورکشمرزی

فریده

مشتاقی

احمد

نخستین

شهاب الدین

وحدتی راد

محمدرضا

کرمی


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان