ترجمه تخصصی مدیریت


ترجمه تخصصی مدیریت 


رشته مدیریت نیز امروزه از جمله رشته های تخصصی در دانشگاه بوده که توسط دانشجویان تخصصی رشته مدیریت تحصیل می شود 
دانشگاه های ایرانی در رشته مدیریت زیاد می باشد از جمله دانشگاه معتبر در رشته مدیریت دانشگاه مدیریت تهران بوده که رشته های نوینی چون مدیریت mba   و غیره در آن تدریس میگردد .
همانطور که گفتیم رشته میریت از جمله رشته های تخصصی دانشگاه بوده که توسط اساتید نخبه تدریس میگردد , اگر نیاز به ترجمه تخصصی مدیریت را دارید این نکته را بدانید که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر است با استفاده از مترجم نخبه رشته مدیریت متون و محتوای رشته شما را از زبان مبدا به زبان مقصد ترجمه کند .
بسیاری از متفکران مدیریت این علم را به شیوه خود تعریف میکنند  . به عنوان مثال، ون فلت van fleet و پترسون استاد دانشگاه asu.edu مدیریت را اینگونه تعریف می کنند “مدیریت به عنوان مجموعه ای از فعالیت هایی که به بابکارگیری کارآمد و مؤثر از منابع موجود در دستیابی به یک یا چند اهداف است.”

ترجمه تخصصی مدیریت و رشته MBA

مدرک کارشناسی مدیریت The Master of Business Administration   یا همان MBA  به عنوان یک مدرک بین المللی شناخته شده است که برای توسعه مهارت های مورد نیاز شغلی  در کسب و کار و رشته مدیریت طراحی شده است. ارزش MBA ، محدود به وضعیت دنیای کسب و کار نیست. یک MBA همچنین می تواند برای کسانی که در زمینه مدیریت حرفه ای در بخش دولتی، دولتی، صنعت خصوصی و دیگر مناطق فعالیت می کنند مفید باشد.
اکثر برنامه های تخصصی MBA شامل یک برنامه مدون از علومی مانند حسابداری، اقتصاد، بازاریابی و عملیات و همچنین دوره های انتخابی است که به شرکت کنندگان اجازه می دهد که منافع شخصی یا حرفه ای خود را دنبال کنند.
بعضی از دانشگاه ها الزام می کنند که دانشجویان رشته MBA یک کارآموزی را در یک شرکت یا سازمان انجام دهند که می تواند بعد از برنامه به فرصت های شغلی خاص منجر شود.
MBA در حال حاضر محبوب ترین دوره آموزشی حرفه ای در جهان است. امروزه بیش از 2500 برنامه MBA در سراسر جهان ارائه می شود که البته بیشتر به زبان انگلیسی است. لذا محققان این رشته نیاز مبری به ترجمه کتاب ,ترجمه مقالات این رشته را داشته تا برنامه های خود را با خواسته های خود تطبیق نمایند .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم