ترجمه تخصصی هوا فضا

ترجمه تخصصی هوافضا

ترجمه تخصصی هوافضا

ترجمه تخصصی برای رشته های هایتک و استراتژیک مانند هوا فضا، نیازمند استفاده از کادر مترجمان آشنا و تحصیل کرده در زمینه هوافضا است که بتوانند با درک  مفاهیم و اصطلاحات تخصصی در این زمینه، ترجمه ای قابل قبول را به مخاطبین ارائه دهند.
رشته هوافضا امرزوه جایگاه مهمی در عرصه های جهانی دارد و در کشور مانیز به این حوزه بسیار توجه می گردد به طوریکه ایران به عنوان اولین کشور مسلمانی بود که توانست جاندار زنده را به جو زمین بفرستد و آنرا زنده بازگرداند. از این رو این رشته در ایران بسیار مورد توجه قرارداد.
لطفا جهت سفارش ترجمه رشته هوا فضا به صورت کاملا تخصصی تنها از طریق لینک زیر بخش ثبت سفارش ترجمه اقدام نمایید

 صنعت هوافضا و اهمیت آن

 صنعت استراتژیک هوا فضا در ایران جایگاه مهمی در تولید علم و دانش و چرخه اقتصادی کشور دارد.
دستیابی به دانش هوافضا در طی سال های اخیر در کشور رشد چشمگیری داشته است تا جاییکه ایران توانسته رتبه یک در منطقه خاورمیانه و رتبه 15 دنیا را از آن خود نماید. بسیاری از محققان، اساتید و دانشجویان در این صنعت مشغول کسب و علم  وفعالیت هستند. با توجه به این موضوع و همچنین اهمیت دسترسی به اطلاعات روز دنیا در زمینه هوافضا بیشتر از هر زمانی احساس می شود. بیشتر مقالات و متون تهیه شده در زمینه هوا فضا به زبان انگلیسی و در مجلات معتبر قابل رصد می باشند اما توانایی ترجمه با رعایت اصول حرفه ای و به صورت تخصصی امری است مهم که پارسیس در این زمینه خدمات خود را ارائه می دهد.

 ترجمه تخصصی هوافضا در پارسیس

  مجموعه پارسیس با برخورداری از تیم مترجمان حرفه ای آماده ارائه خدمات ترجمه تخصصی هوا فضا می باشد.
ترجمه متون هوافضا از انگلیسی به فارسی و بالعکس مساله ای است که امروزه نیاز فراوانی در محافل علمی به آن احساس می شود.  با توجه به مطالب جدیدی که در سطح دنیا در رشته هوافضا و به صورت روزانه اتفاق می افتد و همچنین نیاز به آگاهی  و دانستن مطالب آن برای استفاده داخلی اهمیت یک ترجمه با کیفیت و تخصصی از هوافضا را دو چندان می نماید. پارسیس به عنوان مرجعی برای ترجمه تخصصی هوافضا به شمار می آید چرا که در امرترجمه از دانش آموختگان این رشته بهره می گیرید این امر موجب می گردد تا کیفیت متون تهیه شده بالا برود و مخاطبین از صحت و علمی بودن محتوای ترجمه شده اطمینان کامل پیدا کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم