ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک شرکتی به تمامی زبان ها
اگر به عنوان کارفرما صاحب یک کسب و کار در حوزه خاصی می باشید و می خواهید مثلا یک شعبه دیگری در یک کشور خارجی داشته باشید و یا به نوعی اقدام به توسعه خدمات خود در سایر کشورها نمایید شما میتوانید از طریق اخذ ویزای توریستی و تجاری مراودات و ارتباطات تجاری خوبی را با شرکای خارجی ایجاد کنید. اولین گام برای گسترس فعالیت های اقتصادی و به نوعی اخذ مجوز برای ورود به کشور مقصد و دریافت ویزا ترجمه رسمی اسناد شرکتی خواهد بود. انجام این خدمات بایستی در یک دارالترجمه رسمی معتبر و با تجربه صورت گرفته تا مدارک و اسناد شما بدون هیچگونه خطا و اشتباه ترجمه گردند.
درصورتی که نیاز به خدمات ترجمه رسمی انواع مدارک و اسناد به صورت فوری در کمترین زمان ممکن را دارید میتوانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان ترجمه در ارتباط باشید.
02144879630
چرا نیاز به ترجمه رسمی اسناد شرکتی داریم؟
اگر بخواهیم یک پاسخ کلی به این سوال دهیم که اصلا چه نیاز به ترجمه رسمی مدارک شرکتی خواهد بود؟ بد نیست بدانید یک شرکتی که توسط افراد و شرکا تاسیس می شود بایستی دارای وجه قانونی باشد تا بتواند در هر زمینه تخصصی که ثبت شده فعالیت داشته باشد. معمولا اکثر شرکت ها بایستی دارای اساسنامه، آگهی تاسیس، آگهی تغییرات، لیست بیمه، اظهارنامه های مالیاتی، قراردادها و همچنین اوراق سهام باشند.
هر کدام از این مدارک بیانگر مجوز قانونی فعالیت اعضای داخلی شرکت بوده که معمولا اکثر شرکت های بزرگ برای ایجاد پل ارتباطی با شرکای خارجی و از طرفی صادرات و واردات نیاز به ترجمه رسمی اسناد شرکتی و بازرگانی خواهند داشت تا به نوعی اعتبار شرکت خود را به شرکای خارجی اثبات کنند.
چرا ترجمه رسمی اسناد شرکتی مهم است؟
به چند دلیل ترجمه رسمی مدارک شرکت ها و سازمان ها برای کارفرمایان و اعضای هیئت رئیسه بسیار مهم است یکی برای اخذ ویزا از کشور مقصد از طریق سفارت و دیگر برای تاسیس زیرمجوعه و یا نمایندگی ها و همچنین عقد قراردهای تجاری بین المللی خواهد بود.
ترجمه رسمی انواع اسناد شرکتی
تمامی اسناد و مدارک شرکت ها که بر اساس چک لیست سفارتخانه ها برای گرفتن ویزا مورد نیاز است توسط یک دارالترجمه رسمی قابل ترجمه و حتی قابلیت گرفتن تاییدات قانونی خواهد بود. اگر نگران پیدا کردن یک دارالترجمه خوب در تهران هستید بد نیست از طریق لینک زیر لیست کامل این دفاتر را مشاهده نمایید.
در ادامه انواع اسناد شرکتی و بازرگانی را به شما معرفی میکنیم که شامل موارد زیر خواهند بود:
- اساسنامه
- آگهی تاسیس
- آگهی تغییرات
- اظهارنامه و گواهیهای مالیاتی
- لیست بیمه کارکنان
- شرکتنامه
- ثبت علامت تجاری
- جواز تاسیس
- پروانه بهرهبرداری
- کارت بازرگانی
- کارت شناسایی کارگاه
- ترازنامه
- قرارداد
ترجمه رسمی اساسنامه شرکت ها
اساسنامه به عنوان یکی از مهمترین رکن در ثبت شرکت ها است. هنگام ثبت قانونی شرکت ها اساسنامه بیانگر سهم شرکا، مدیریت و همچنین فعالیت قانونی شرکت بوده و از طرفی به معرفی ارتباطات فی مابین شرکت ها خواهد پرداخت. جهت آشنایی با این خدمات می توانید به صورت جداگانه به لینک ترجمه رسمی اساسنامه مراجعه نمایید.
ترجمه رسمی آگهی تاسیس
نام دیگر آگهی تاسیس شرکت همان آگهی ثبت شرکت خواهد بود. لازم به ذکر است یکی دیگر از مدارک شرکت ها آگهی ثبت شرکت بوده که در روزنامه رسمی به چاپ می رسد. ترجمه رسمی آگهی تاسیس شرکت برای اخذ ویزای تجاری کاربرد فراوان دارد. البته در روزنامه رسمی علاوه بر اگاهی تاسیس، اگهی تغییرات نیز درج می شود.
ترجمه رسمی آگهی تغییرات
هرگونه اطلاع رسانی و تغییر در بدنه یک شرکت که در ذیل به آن اشاره می کنیم در روزنامه رسمی و یا روزنامه های کثیرالانتشار چاپ می شود را آگهی تغییرات خواهند گفت که شامل موارد ذیل می باشد:
- تغییر در نام شرکت
- تغییر در ادرس حضوری شرکت
- تغییر در موضوع شرکت
- تغییر در اعضای هیئتمدیره شرکت
- ایجاد تغییر در میزان سهام هر یک از سهامداران اصلی شرکت
- تغییر در اساسنامه شرکت
- تمدید مدت شرکت
ترجمه رسمی اظهارنامه و گواهیهای مالیاتی
قانون اخذ مالیات در هر کشوری قابل اجرا است. طبق قانون هر شرکتی که اقدام به خرید و یا فروش می نماید بایستی تمامی محاسبات مالیاتی خود را به اداره امورمالیات تحت عنوان اظهارنامه مالیاتی تحویل دهد. منظور از اظهارنامه های مالیاتی تمامی اموال و دارایی های فرد و یا شرکت خواهد بود.
اگر به عنوان یک کارفرما قصد خروج از کشور را به هر دلیلی دارید و میخواهد اقدام به اخذ ویزا نماید ترجمه رسمی اظهارنامه مالیاتی می تواند امتیاز بسیار ویژه ای داشته باشد. از طرفی برای اموری چون عقد قرارداد و یا انتقال شرکت به خارج از کشور لازم و ضروری است.
ترجمه رسمی لیست بیمه کارکنان
لیست بیمه نیز به عنوان یکی دیگر از مدارک شرکت ها می باشد که توسط کارفرمایان ارسال خواهد شد. ترجمه رسمی لیست بیمه معمولا برای صدور ویزا مورد نیاز سفارت خواهد بود. البته این ترجمه به شرطی انجام می شود که دارای مهر و امضای سازمان تامین اجتماعی باشد. همچنین اگر نیاز به مهر دادگستری دارید بایستی لیست بیمه کارکنان توسط یک سازمان بیمه صادر شود و مهر اصلی روی آن درج شود. دقت شود لیست بیمه توسط وزارت امورخارجه تایید نخواهد شد.
نظرات
ارسال یک نظر