ارائه خدمات ترجمه فوری به موسسات مهاجرتی

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین مسائلی که به‌عنوان زمینه‌ساز اصلی مبحث مهاجرت متقاضیان به‌حساب می‌آید خدمات ترجمه رسمی خواهد بود. بسیاری از مؤسسات مهاجرتی که در کشور فعالیت گسترده‌ای دارند بایستی به‌صورت غیرمستقیم این خدمات را نیز برای مشتریان خود فراهم کنند. خوشبختانه دارالترجمه درسا برای همکاران عزیزی که در عرصه مهاجرتی فعالیت دارند اعلام می‌دارد که قادر است ترجمه رسمی فوری را برای حدود 10 زبان به همراه تاییدات کامل دادگستری و وزارت امور خارجه انجام دهد. ما در این مطلب شمارا با نحوه چگونگی این خدمات آشنا خواهیم کرد لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

ترجمه رسمی برای موسسات مهاجرتی

آشنایی کلی با خدمات دارالترجمه رسمی درسا

دفتر ترجمه درسا به‌عنوان یک سایت معتبر در عرصه ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی در حدود 10 زبان شاخص ازجمله انگلیسی، آلمانی، روسی، چینی، ترکی، عربی و غیره خواهد بود. این سایت با توجه به اینکه عمر زیادی از تأسیس آن نمی‌گذرد توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در بین رقبا ازلحاظ ارائه خدمات کسب کند. تیم دارالترجمه درسا متشکل از مترجم رسمی حضوری دادگستری در دفتر، کارشناسان ترجمه و همچنین بازبین ارشد بوده که باعث شده است دقت کار را برای ترجمه‌های رسمی و تخصصی بالا ببرد.

کار ترجمه تخصصی در دارالترجمه درسا در حال حاضر توسط مترجمان تخصصی و نخبه انجام می‌شود که همگی دارای تجربه زیاد در این امر خواهند بود.

اگر نیاز به آشنایی بیشتر با خدمات دارالترجمه درسا و آشنایی باقیمت‌ها و زمان ترجمه را دارید می‌توانید هم با مراجعه به سایت dorsatranslate.com از طریق بخش گفتگوی آنلاین استعلام گرفته و یا با شماره‌های زیر در تماس باشید.

09353494815
02144856791
02144856237

خدمات قابل‌ارائه به مؤسسات مهاجرتی در کشور

لازم به ذکر است ما قادر هستیم که تمامی خدمات ترجمه رسمی را برای انواع مدارک و اسناد معتبر در کمترین زمان ممکن ارائه کنیم اما مهم‌ترین خدماتی که توسط دارالترجمه درسا موردنیاز دفاتر مهاجرتی خواهد بود شامل موارد ذیل است:

  • ترجمه رسمی انواع مدارک هویتی و شخصی شامل: ترجمه رسمی شناسنامه، کارت ملی، مدارک مربوط به سند ازدواج و غیره
  • ترجمه رسمی مدارک شغلی: ترجمه مدارک اساسنامه، مدارک مربوط به حسابرسی شرکت، فیش حقوقی و حتی لیست بیمه.
  • ترجمه رسمی انواع مدارک تحصیلی: ترجمه انواع دانشنامه‌ها، ترجمه ریزنمرات تحصیلی و گواهی اشتغال به تحصیل.
  • ترجمه فوری در کمتر از 1 روز در صورت نیاز
  • دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه در سریع‌ترین زمان ممکن.

چرا دفاتر مهاجرتی خدمات ما را انتخاب می‌کنند؟

ازجمله مهم‌ترین مواردی که باعث شده تاکنون بیش از 5 موسسه مهاجرتی بزرگ از خدمات ما به‌صورت مستقیم استفاده کنند صداق در کار خواهد بود. ما قادریم حدود 10 زبان شاخص در جهان را در کمترین زمان ممکن ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی انجام دهیم. ما با در اختیار داشتن مترجم رسمی دادگستری به‌هیچ‌وجه ترجمه زبان موردنظر را برون‌سپاری نخواهیم کرد و از طرفی این خدمات صفر تا صد دارای ضمانت مادام‌العمر خواهند بود.

همچنین مدت‌زمان ترجمه ما نسبت به سایر دارالترجمه‌های رسمی بسیار کمتر است همین امر باعث می‌شود همکاران مؤسسات مهاجرتی بتوانند با خیال آسوده مدارک کاربرانشان را در اسرع وقت ترجمه کرده و تحویل دهند.

یکی دیگر از دلایل مهم همکاری با دفاتر مهاجرتی اخذ فوری مهر دادگستری و وزارت امور خارجه خواهد بود. حتماً در جریان هستید که برخی از سفارتخانه‌ها برای صدور ویزا برای شما نیاز دارند تا علاوه بر ارائه ترجمه رسمی مدارک، این اسناد را به تأیید نهاد دادگستری و وزارت امور خارجه برسانید لذا این فرآیند نیز در صورت لزوم توسط دارالترجمه درسا انجام خواهد شد.

وجود پیک مخصوص دارالترجمه

لازم به ذکر است در شهر تهران ما خدمات پیک رایگان ارائه می‌دهیم بنابراین اگر حتی یک مدرک برای ترجمه رسمی داشته باشید هزینه پیک آن رایگان است. پیک دارالترجمه درسا مدارک را از شما با تحویل رسید تحویل گرفته و سپس پس از ترجمه و پلمپ مدارک آن را تحویل خواهد داد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان