انجام خدمات ترجمه رسمی فوری یک روزه در دارالترجمه

یکی از مهم‌ترین خدماتی که دارالترجمه‌های رسمی ارائه می‌کنند انجام خدمات ترجمه رسمی می‌باشد. ترجمه‌های رسمی همان‌طور که قبلاً نیز بارها در مطالب گفته بودیم شامل ترجمه تمامی اسناد و مدارکی است که افراد می‌خواهند از طریق ترجمه آن‌ها و ارائه به سفارت مقدمات مهاجرت و یا اخذ ویزای خود را تکمیل کنند.

دفاتر ترجمه رسمی امروزه به‌عنوان یکی از معتبرترین دفاتر ترجمه‌ای است که خدمات متنوعی در این خصوص توسط مترجمان رسمی ارائه می‌کنند و به‌نوعی جواز این خدمات را در اختیاردارند و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به کار خوددارند؛ اما گاهی اوقات نیاز است افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند بنا به برخی شرایط ترجمه رسمی مدارک خود را با قید فوریت دریافت کنند. ما در این مطلب شما را با خدمات ترجمه فوری آشنا خواهیم کرد.

ترجمه رسمی فوری یک روزه

آیا ترجمه رسمی فوری یک روزه امکان‌پذیر است؟

دارالترجمه رسمی پارسیس به‌عنوان یکی از معتبرترین دفاتر ترجمه در تهران می‌باشد که با بیش از 15 سال سابقه قادر است خدمات ترجمه فوری را ارائه دهد. بد نیست بدانید این خدمات صرفاً مخصوص ترجمه رسمی نیست و حتی ترجمه تخصصی را نیز شامل می‌شود.

مترجمان رسمی ما در زبان‌های شاخص قادرند ترجمه رسمی یک‌روزه را انجام داده و مدارک شمارا به همراه مهر و امضا تحویل دهند. البته بایستی دقت شود این قید فوریت معمولاً با اخذ تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه متفاوت است؛ زیرا گرفتن مهر دادگستری و وزارت امور خارجه فرآیند اداری جدایی داشته و مدت‌زمان آن متفاوت خواهد بود.

بنابراین توصیه می‌شود حتماً قبل از گرفتن وقت سفارت برای اخذ ویزای خود الزام بودن و یا الزام نبودن تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه را جویا شوید تا زمان را از دست ندهید.

ترجمه رسمی فوری در چه زبان‌هایی قابل انجام است؟

ما در دارالترجمه رسمی پارسیس اکثر زبان‌های شاخص را ازجمله انگلیسی، ترجمه آلمانی، چینی، ترکی، اسپانیایی، ایتالیایی و عربی را با قید فوریت تحویل خواهیم داد. لازم به ذکر است کیفیت خروجی ترجمه رسمی فوری 1 روزه دقیقاً مانند ترجمه رسمی عادی خواهد بود و تنها زمان کمتری صرف خواهد شد.

آیا قیمت ترجمه رسمی فوری گران است؟

لازم به ذکر است هزینه انجام خدمات ترجمه فوری برای کارهای رسمی بر اساس سند و مدرک موردنظر سنجیده خواهد شد؛ اما در حالت کلی تعرفه قانونی ترجمه‌های رسمی برای مترجمان رسمی قوه قضاییه توسط اداره امور مترجمان رسمی ابلاغ‌شده و دفاتر ترجمه رسمی موظف هستند که خدمات خود را بر این اساس اخذ نمایند. جهت شفاف‌سازی بیشتر در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم با شماره‌های درج‌شده زیر ارتباط بگیرید.
  • 021-44879630
  • 021-44878345
  • 021-44878324

دارالترجمه رسمی فوری چه خدماتی را انجام خواهد داد؟

همان‌طور که به‌صورت خلاصه در ابتدای مقاله ذکر شد در دارالترجمه رسمی تنها ترجمه رسمی انجام نخواهد شد و تمامی خدمات اعم از ترجمه شفاهی و همچنین ترجمه تخصصی قابل انجام است. در ترجمه‌های رسمی تمامی مدارک اعم از مدارک هویتی مانند شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، مدارک تحصیلی ازجمله دانشنامه، مدارک شغلی ازجمله جواز کسب، فیش حقوقی، اساسنامه و غیره توسط مترجم رسمی با شماره کد رسمی معتبر قابل انجام است.

ترجمه‌های هم‌زمان نیز مناسب جلسات حضوری و یا آنلاین، سمینارهای بین‌المللی و غیره مناسب است. ترجمه‌های تخصصی نیز می‌تواند در حالت کلی شامل ترجمه متون علی ازجمله پزشکی و تمامی رشته‌های دانشگاهی، انواع فیلم و سریال، کاتالوگ‌های محصولات و غیره باشد.

لازم به ذکر است تمامی این موارد بر عهده مترجمان نخبه و باتجربه‌ای است که تسلط کاملی به جفت زبان مبدأ و مقصد خواهند داشت.

آیا انجام خدمات ترجمه فوری باکیفیت خواهد بود؟

متأسفانه بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که آیا اگر ما ترجمه فوری انجام دهیم به متن ترجمه یا کالبد آن لطمه وارد می‌شود درصورتی‌که چنین فرضی درست نیست. هر دارالترجمه رسمی که خدمات ترجمه رسمی فوری خصوصاً یک‌روزه را می‌پذیرد شرایطی دارد که به‌نوعی مترجم موردنظر و یا کارشناسانی که به‌نوعی درگیر در خدمات ترجمه هستند با افزودن زمان بیشتر در طول روز سفارش موردنظر را به‌موقع تحویل می‌دهند به همین دلیل با صرف زمان بیشتر می‌تواند ترجمه‌ای که مثلاً 2 تا 3 روز زمان‌بر باشد یک‌روزه تحویل دهند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان