ترجمه مدارک برای سفارت استرالیا

اگر میخواهید به کشور استرالیا قدم بگذارید و قصد ترجمه رسمی مدارک خود را دارید لازم به ذکر است شما میتوانید از طریق ترجمه ناتی و یا ترجمه رسمی انگلیسی مدارک خود را به صورت رسمی ترجمه کرده و آن را به سفارت جهت صدور ویزای استرالیا ارائه کنید.

بنابراین، ترجمه مدارک سفارت استرالیا با مهر ناتی به لحاظ هزینه و زمان به نفع شما است. چرا که هزینه ترجمه ناتی کمتر است و نیازی به ارائه اصل مدارک به قوه قضاییه و وزارت خارجه نیست. اگر در مورد مهر ناتی سؤال دارید، لطفاً وارد صفحه ترجمه ناتی شوید و پاسخ سؤالاتتان را دریافت بفرمایید.


تحویل ترجمه مدارک به سفارت و ویزای استرالیا

سفارت استرالیا در چند نقطه از تهران ساختمان‌های مختلفی دارد؛ ولی کار تحویل ترجمه مدارک سفارت استرالیا در محل سفارت انجام نمی‌شود. فقط بعضی امور کنسولی مثل لیگالیزاسیون در محل اصلی سفارت در خیابان بیست و سوم وزرا انجام می‌شود. کار تحویل مدارک به سفارت استرالیا از طریق مؤسسه VFS Global تهران انجام می‌شود.

شرکت VFS Global به نمایندگی از سفارت استرالیا در تهران ترجمه‌های انجام شده و سایر مدارک مثل پاسپورت را دریافت می‌کند و به سفارت تحویل می‌دهد و پس از تصمیم سفارت مبنی بر صدور ویزا یا عدم صدور ویزا، متقاضیان را به نمایندگی از سفارت، در جریان قرار می‌دهد؛ بنابراین شما به‌جای سفارت باید به شرکت VFS Global مراجعه فرمایید و ترجمه مدارک خود را با مهر ناتی یا با مهر مترجم رسمی و تأیید قوه قضاییه و وزارت خارجه تحویل دهید. لازم است ذکر گردد که بررسی مدارک ویزاهای مهاجرتی استرالیا در تهران انجام نمی‌شود و وکلای مهاجرت، مدارک خود را در تهران تحویل نمی‌دهند.
ترجمه مدارک ویزای استرالیا
ترجمه مدارک ویزای توریستی استرالیا با مهر ناتی

برای دریافت ویزای توریستی استرالیا، باید ترجمه مدارک هویتی، کاری و مالی خود را ترجمه نمایید و به VFS Global سفارت استرالیا تحویل دهید. در این نوع ویزا سابقه سفرهای قبلی در رد یا پذیرش ویزای شما اهمیت دارد.


ترجمه مدارک ویزای دیدار بستگان استرالیا با مهر ناتی

اگر بستگانی در استرالیا دارید و قصد دیدار آنها را دارید، می‌توانید از آنها بخواهید برای شما دعوت‌نامه بفرستند و پس از گرفتن وقت از VFS استرالیا، ترجمه مدارک هویتی، کاری و مالی خود را به همراه نسخه‌ای از دعوت‌نامه تحویل دهید.


ترجمه مدارک ویزای والدین استرالیا با مهر ناتی

اگر فرزندانتان در استرالیا هستند، برای دیدار آنها باید ترجمه مدارکتان را به VFS Global تحویل دهید. در این نوع ویزا دقت کنید که مدارکی را تحویل دهید که نسبت شما را با فرزندتان اثبات کند و در ترجمه مدارک دقت کنید که اسپل نام فرزندانتان در مدارک شما، مطابق پاسپورت آن فرزندتان باشد. در این نوع ویزا مدارک مالی اهمیت کمتری دارد؛ چون فرزندان هزینه‌های مالی والدین را تقبل می‌کنند.


ترجمه مدارک ویزای پارتنر استرالیا با مهر ناتی

در این نوع ویزا ترجمه مدارکی مهم است که ثابت کند دونفری که ادعا می‌کنند پارتنر هستند، رابطه‌ای حقیقی دارند و رابطه آنها صوری نیست. به‌عنوان‌مثال ما می‌توانیم علاوه بر ترجمه سند ازدواج و سایر مدارک رسمی، ترجمه چت‌ها و گفتگوهای مابین دو نفر را با مهر ناتی به شما تحویل دهیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم