ترجمه رسمی مدارک برای اخذ ویزای هلند


امروزه کشور هلند به‌عنوان یکی از کشورهای جذاب برای مقاصد مهاجرتی بوده که جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی زیادی دارد. هلند به‌عنوان کشور زیبا در شمال غرب اروپا است که با کشورهای بزرگی چون آلمان و بلژیک همسایه است. جمعیت این کشور چیزی بالغ‌بر 17 میلیون نفر می‌باشد لذا در بین کشورهای اروپایی جزء کشورهای پرجمعیت به‌حساب خواهد بود. اگر قصد اخذ ویزای کشور هلند رادارید و نیاز به ترجمه رسمی مدارک خواهید داشت لازم به ذکر است می‌توانید با استفاده از راهنمای ارائه‌شده در این مطلب استفاده نمایید.

ترجمه رسمی برای ویزای هلند

آشنایی با انواع ویزای کشور هلند؟

همان‌طور که گفتیم کشور هلند یکی از کشورهای بسیار زیبای اروپا به‌حساب می‌آید به همین دلیل مقصد مهاجرت بسیاری از هم‌وطنان عزیز خواهد بود. البته بایستی بدانیم که کشور هلند شرایط دریافت ویزا و پناهندگی بسیار سختی خواهد داشت لذا ممکن است خیلی از افراد از دریافت ویزای هلند نیز پشیمان شوند اما به‌صورت کلی ویزای هلند به سه نوع ویزای توریستی هلند، ویزای تحصیلی هلند و ویزای کاری هلند تقسیم‌بندی خواهد شد.

ویزای تحصیلی هلند

این ویزا همان‌طور که از نام آن کاملاً مشخص است برای محققین و دانشجویانی صادر می‌شود که قصد ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه‌های هلند را خواهند داشت. لذا برای دریافت ویزای هلند برخی شرایط بایستی مهیا باشد که شامل موارد ذیل خواهد بود.

امکان دریافت دعوت‌نامه از موسسه علمی مربوطه برای متقاضی ویزای تحصیلی هلند

نکته: لازم به ذکر است برای دریافت ویزای هلند بایستی مدارک شما توسط مترجم رسمی انگلیسی ترجمه شود.جالب است بدانید برای ویزای هلند معمولاً نیازی به تاییدات قانونی دادگستری و وزارت امور خارجه نیست و همان مهر مترجم رسمی در دارالترجمه انگلیسی کفایت می‌کند به همین دلیل ترجمه مدارک برای ویزای هلند سریع‌تر از مدارک دیگر انجام خواهد شد.

ویزای توریستی هلند

برای اینکه بتوانید به‌عنوان یک گردشگر جواز ورود به کشور هلند را دریافت کنید شما نیاز به دریافت ویزای توریستی هلند رادارید لازم به ذکر است برای اخذ این ویزای نیاز به ارائه تاریخچه سفر، تمکن مالی و حتی گردش حساب بالا الزامی خواهد بود. با استفاده از ویزای توریستی هلند می‌توانید هر 6 ماه یک‌بار تا 90 روز در این کشور اقامت داشته باشید.
ویزای کاری هلند

اگر به‌قصد فعالیت و ادامه شغل به این کشور سفر می‌کنید شما بایستی از طریق ویزای کاری اجازه ورود به این کشور پیدا نمایید. برای دریافت ویزای کاری این کشور بایستی حتماً از موسسه‌ای که می‌خواهید در آن مشغول به کار شوید حتماً دعوت‌نامه رسمی داشته باشید. از طرفی منبع مالی قدرتمند برای حداقل 2 سال در هلند را داشته باشید.

ترجمه رسمی مدارک ویزای هلند

همان‌طور که گفتیم این مدارک بایستی برای اخذ هر نوع ویزای ابتدا به زبان انگلیسی ترجمه شود. زیر مترجم رسمی هلندی در ایران وجود ندارد. چک‌لیست بیشتر مدارکی که موردنیاز سفارت هلند در تهران می‌باشد شامل برخی مدارک زیر خواهد بود.
  • فرم درخواست ویزای هلند
  • گذرنامه فعلی متقاضی به همراه کلیه گذرنامه‌های قبلی ایشان
  • دو قطعه عکس
  • 3.5x4.5 گردش حساب 3 ماهه اخیر به همراه تمکن مالی
  • ارائه مدارک شغلی به همراه بیمه تأمین اجتماعی
  • اصل و ترجمه کلیه اسناد ملکی
  • ارائه دعوت‌نامه معتبر (در صورت وجود)
  • رزرو بلیط رفت‌وبرگشت
  • واچر هتل
  • اصل و ترجمه شناسنامه و کارت ملی متقاضی

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان