ترجمه رسمی مدارک برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا

کشور ایتالیا به‌عنوان یکی از کشورهای پر مهاجرت بوده که در بخش اروپای جنوبی قرار دارد. ایتالیا ازجمله کشورهایی است که به‌راحتی در نقشه جهان مشخص است. از همه مهم‌تر آن است که این کشور با حدود 6 کشور دیگر ازجمله فرانسه، اتریش، سوئیس، اسلوونی و غیره همسایه بوده لذا مقصد بسیاری از گردشگران و افرادی به‌حساب می‌آید که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند. برای اینکه بتواند جواز ورود به این کشور را دریافت کرد افراد بایستی اقدام به اخذ ویزای ایتالیا نماید. ویزای ایتالیا نیز انواع مختلفی دارد که ویزای توریستی یکی از انواع این ویزاها خواهد بود.

راهنمای کامل در مورد اخذ ویزای توریستی ایتالیا

همان‌طور که گفتیم ویزای توریستی یکی دیگر از انواع ویزاهای ایتالیا خواهد بود اگر می‌خواهید به‌طور خلاصه با تمامی ویزاهای این کشور آشنا شوید در ذیل نام آن‌ها را ذکر خواهیم کرد.

  • ویزای شغلی ایتالیا

  • ویزای تحصیلی ایتالیا

  • ویزای فمیلی یا خانوادگی ایتالیا

  • ویزای بازنشستگی ایتالیا
ترجمه مدارک برای ویزای ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

اخذ ویزای توریستی کشور ایتالیا جزء ویزاهایی به‌حساب می‌آید که موقت و یا کوتاه‌مدت خواهد بود. به این معنا افرادی که قصد سفر به کشور ایتالیا را دارند می‌توانند در مدت‌زمان کمتر از 90 روز از طریق این ویزا وارد خاک این کشور شوند. لازم به ذکر است اخذ این ویزا بایستی از طریق سفارت ایتالیا در تهران انجام شود.

ازآنجاکه کشور ایتالیا تقریباً تمامی محدودیت‌های کرونایی را لغو کرده است لذا حجم درخواست‌ها برای اخذ ویزای ایتالیا خصوصاً برای ایرانیان عزیز رو به افزایش است.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا به دو شکل است یکی ویزای عادی و دیگری ویزای فوری خواهد بود. جالب است بدانید ویزای توریستی کشور ایتالیا مصاحبه ندارد و تنها با ارائه برخی مدارک و انگشت‌نگاری به دفاتر کارگزاری سفارت قابل‌ارائه خواهد بود.


ترجمه رسمی مدارک برای اخذ ویزای توریستی ایتالیا

به‌صورت کلی مدارک لازم برای ویزای توریستی ایتالیا نیازی به تاییدات قانونی ازجمله تائید دادگستری و وزارت امور خارجه ندارد لذا شرایط ترجمه رسمی مدارک برای دریافت ویزای ایتالیا بسیار آسان است. از طرفی مدارک متقاضیان که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم بایستی توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

به‌صورت کلی مدارک موردنیاز به دریافت ویزای توریستی کشور ایتالیا به شرح زیر است:

  • پاسپورت معتبر
  •  فرم تکمیل‌شده درخواست ویزای سفارت
  •  یک قطعه عکس
  • ترجمه سند ملکی
  •  ترجمه گواهی اشتغال به کار
  •  ترجمه سابقه بیمه تأمین اجتماعی
  •  در اختیار داشتن پرینت وقت سفارت ایتالیا
  •  رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما به همراه واچر هتل
  • ارائه دعوت نامه در صورت وجود

شرایط اخذ ویزای توریستی ایتالیا

به‌صورت کلی برخی شرایط مناسب موجب دریافت سریع این ویزا خواهد شد هرچند طبق آمار کمترین ریجکتی در بین ویزای های شینگن مربوط به ویزای ایتالیا است اما رعایت برخی شرایط بسیار مهم است.

1- تاریخچه سفری در کارنامه متقاضی باشد

افراد بهتر است برای اینکه بتوانید شرایط دریافت فوری ویزا را داشته باشند حداقل یک یا دو سفر خارجی را در کارنامه خود داشته و حتماً نیازی نیست تنها به تجربه سفر به اروپا را داشته باشید.

2- تمکن مالی مناسب

یکی از شرایط مهمی که تقریباً در تمامی ویزاهای کشورهای مختلف بایستی رعایت شود میزان تمکن مالی مناسب متقاضی موردنظر است. برای درخواست ویزای ایتالیا شما بایستی حداقل 200 میلیون تومان میزان تمکن مالی داشته باشید دقت کنید این مقدار بایستی به یورو صادر شود اما مبلغ ذکرشده برحسب پول ایران و تجربه کارشناسان سایت‌های مهاجرتی خواهد بود.

3- گردش حساب مالی مناسب

گردش مالی منظور میزان تراکنش واقعی در سه ماه اخیر شما خواهد بود. دقت کنید هر تراکنش از واریز و برداشت که به‌صورت واقعی است کاملاً از ناحیه سفارت استعلام می‌شود لذا از ارائه تراکنش‌های غیرواقعی جدا خودداری نمایید.

دریافت ویزای توریستی ایتالیا با استفاده از دعوتنامه رسمی


یکی از شرایط مهمی که باعث می‌شود شما شانس بیشتری برای دریافت این ویزا داشته باشید داشتن دعوت‌نامه معتبر و رسمی از این کشور خواهد بود. این دعوت‌نامه صرفاً می‌تواند از طریق بستگان درجه 1، دوستان و یا یکی از اعضای خانواده شما باشد.

هزینه ویزای توریستی ایتالیا

به‌صورت کلی هزینه اخذ ویزای توریستی این کشور مجموعاً شامل هزینه وقت سفارت، بیمه، هزینه پرکردن فرم درخواست ویزای شینگن به همراه رزرو بلیط و سایر اقدام خواهد بود. اما هزینه ترجمه رسمی مدارک در دارالترجمه رسمی برای ارائه مدارک جدا محاسبه خواهد شد.

ما به‌عنوان یک دارالترجمه رسمی ایتالیا قادریم مدارک شما را ترجمه رسمی نموده و در صورت نیاز مراحل اخذ ویزای توریستی ایتالیا را برای شما آسان کنیم. البته ما دفتر مهاجرتی نیستیم اما با دفاتر مهاجرتی زیادی همکاری می‌کنیم. همچنین اگر در بخش مهاجرتی فعال هستید ما می‌توانیم در بخش ترجمه رسمی با تخفیفات ویژه با شما همکاری دائمی داشته باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفاً با شماره‌های درج‌شده تماس حاصل فرمایید.
  • 021-44879630
  • 021-44878345
  • 021-44878324
  • 021-46017689
  • 09100112835

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان