معرفی برترین نرم افزارهای ترجمه رایگان زبان فرانسوی

استفاده از نرم‌افزارهای ترجمه به زبان‌های مختلف امروزه بسیار گسترده شده است. نرم‌افزارهای ترجمه فرانسوی نیز ازاین‌دست خواهند بود. یکی از سؤالاتی که کاربران ممکن است با آن دست‌وپنجه نرم کنند این است که آیا می‌توان به نرم‌افزارهای ترجمه اعتماد کرد؟

به این سؤال حساس پاسخ می‌دهیم واقعیت این است که حتی بهترین دیکشنری‌های آنلاین و یا آفلاین و حتی نرم‌افزارهای ترجمه می‌توانند اشتباه ترجمه نمایند. آن‌ها هوش مصنوعی هستند و به همین دلیل گاهی اوقات نمی‌توانند برخی لغات تخصصی را تشخیص دهند؛ بنابراین هیچ‌گاه برای ترجمه‌های تخصصی انواع متون علمی نبایستی به نرم‌افزارهای ترجمه اعتماد کرد؛ اما راه چاره چیست؟

مترجمان تخصصی فرانسوی که در دارالترجمه فرانسوی فعالیت می‌کنند بهترین منبع برای ترجمه متون این زبان خواهند بود اما بااین‌حال می‌توان برای ترجمه بخشی از متون و یا کمک به مترجمان تخصصی از بهترین نرم‌افزارها استفاده کرد. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نرم‌افزارهای ترجمه فرانسوی را به شما معرفی کنیم.
WordReference یک برنامه بسیار کاربردی در ترجمه فرانسوی

WordReference

WordReference یک برنامه بسیار کاربردی در ترجمه فرانسوی می‌باشد. سایت WordReference نه‌تنها به‌عنوان یک سایت مرجع در ترجمه لغات و متون شناخته می‌شود بلکه دارای یک انجمن بسیار بزرگی است که توسط مترجمان بومی تعامل وجود دارد؛ بنابراین اگر به دنبال ترجمه تخصصی برخی لغات و اصطلاحات دقیقی هستید که با هیچ نرم‌افزاری نمی‌توانید آن را ترجمه کنید می‌توانید از طریق این انجمن کمک بگیرید.

سایت WordReference گزینه خوبی برای ترجمه یک جمله نخواهد بود اما اگر یک کلمه و یا متن تخصصی را نیاز به ترجمه داشتید عالی است.

WordReference دو دیکشنری مخصوص به خود به‌اضافه دیکشنری کالینز دارد. فرهنگ لغت فرانسوی بیش از 250000 ترجمه و فرهنگ لغت ایتالیایی نزدیک به 200000 ترجمه دارد. این لغت‌نامه‌ها همچنان در حال رشد و بهبود هستند. اگر آنچه را که به دنبال آن هستید در هیچ‌یک از دیکشنری‌ها پیدا نکردید، جستجو کنید یا در انجمن‌ها بپرسید.
جهت آشنایی با بهترین دیکشنری فرانسوی کلیک کنید
نرم افزار ترجمه گوگل


Google Translation

استفاده از نرم‌افزار ترجمه گوگل واقعاً به‌عنوان یکی از اولین و آخرین گزینه‌های شما است. هوش مصنوعی فوق‌العاده‌ای که در این نرم‌افزار استفاده‌شده گوی رقابت را از سایر اپلیکیشن ها و نرم‌افزارها گرفته است. با استفاده از نرم‌افزار ترجمه گوگل به‌راحتی می‌توانید حتی کلمات و جملات را هم‌زمان ترجمه کنید. با استفاده از این نرم‌افزار حتی می‌توانید به ترجمه سایت بپردازید. البته گاهی اوقات خطاهای نرم‌افزاری در برخی ترجمه‌ها وجود دارد و این کاملاً طبیعی است اما اگر واقعاً متون شما جنبه عمومی دارد می‌توانید به ترجمه گوگل اعتماد کنید.


یکی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار ترجمه گفتار و یا صوت است؛ و البته ترجمه صوتی تنها امکان این نرم‌افزار نخواهد بود شما می‌توانید حتی از روی تصاویر و یا دستخط‌های نوشتاری ترجمه انجام دهید.
درصورتی که نیاز به ترجمه فرانسوی به صورت تخصصی دارید کلیک کنید.

Reverso

این نرم‌افزار به‌عنوان یکی از معروف‌ترین اپلیکشن های ترجمه بوده که عملکرد بسیار عالی در ترجمه خواهد داشت. شما می‌توانید از Reverso در ترجمه فرانسوی بهره کاملی ببرید؛ اما گاها پیش‌آمده که خروجی ترجمه‌های Reverso شامل اشتباهات گرامری نیز خواهد بود. لذا به‌صورت 100 در 100 نمی‌توان به این سایت و یا نرم‌افزار ترجمه فرانسوی اعتماد کرد؛ اما جالب است بدانید این سایت مشهور امکانات بسیار جالبی را در ترجمه به شما خواهد داد. شما زمانی که از بخش ترجمه خودکار این سایت استفاده می‌کنید به‌صورت پیشنهادی این کلمه را در جملات نمونه نشان می‌دهد.

iTranslate

iTranslate به‌تمامی اقشار ازجمله مسافران، دانشجویان، محققان و یا حتی کارفرمایان این امکان را می‌دهد که به بیش از 100 زبان شاخص در جهان دسترسی داشته باشند. یکی از افتخارات این نرم‌افزار این است که تابه‌حال بیش از 200 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود شده است و از خدمات آن استفاده می‌کنند. امروزه iTranslate به‌عنوان یکی از نرم‌افزارهای پیش رو در ترجمه و فرهنگ لغت خواهد بود.

این اپلیکیشن قادر به ترجمه متون، ترجمه صدا و حتی ترجمه از طریق دوربین تلفن همراه خواهد بود.



نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان