خدمات ترجمه ترکی استانبولی در مناطق 22 گانه تهران

در اینجا منظور ما از ترجمه ترکی همان ترجمه ترکی استانبولی می‌باشد. زبان ترکی استانبولی امروزه به‌عنوان یکی از زبان‌های رسمی کشور ترکیه بوده که توسط گویشوران مختلفی در کشورهای دیگر نیز تکلم می‌گردد. زبان ترکی ترکیه‌ای یکی از زبان‌های گروه اوغوز بوده که بیش از 88 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان واقف هستند. امروزه زبان ترکی استانبولی علاوه بر کشور ترکیه در ایران، عراق، یونان، بلغارستان، آلبانی و به‌ویژه کشور آلمان به‌صورت گسترده توسط مردم صحبت می‌شود. به همین دلیل اهمیت ترجمه زبان ترکی دوچندان خواهد شد.

دارالترجمه ترکی ما با استفاده از مترجم رسمی و تخصصی ترکی استانبولی قادر است انواع خدمات ترجمه رسمی و ترجمه تخصصی را در زبان مقصد شما ارائه کند. لازم به ذکر است اگر به دنبال ترجمه رسمی انواع مدارک به ترکی استانبولی می‌باشید و نیازمند تأییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه هستید این خدمات توسط مترجم رسمی ترکی ما انجام می‌گردد.

ترجمه ترکی استانبولی در تهران

چرا نیاز به ترجمه رسمی ترکی استانبولی می‌باشیم

اگر قصد مهاجرت به ترکیه از طریق ویزای کاری و یا ویزای تحصیلی دارید بایستی برای اخذ ویزا از طریق سفارت ترکیه اقدام نماییم؛ اما جالب است بدانید اگر قصد سفر و گردش در کشور ترکیه رادارید شما می‌توانید با همان پاسپورت خود به مدت کمتر از سه ماه به کشور ترکیه سفر کنید.

درصورتی‌که شما نیاز به اقامت طولانی‌مدت در ترکیه داشته باشید و به دنبال اخذ ویزای ترکیه می‌باشید بایستی تمامی مدارک هویتی و کاری خود را بر اساس چک‌لیست ارائه‌شده در سفارت ترجمه کنید. ما قادریم برخی مدارک شمارا ازجمله شناسنامه و یا حتی سند ازدواج را ترجمه معتبر و قانونی نماییم.

ترجمه رسمی ترکی به همراه تاییدات

خدمات ترجمه مدارک به ترکی در تهران

لازم به ذکر است اندسته از عزیزانی که در شهر تهران ساکن هستند می‌توانند از طریق تماس با دارالترجمه رسمی ما ترجمه رسمی مدارک را درب منزل و یا محل کار دریافت نمایند. ما با استفاده از پیک رایگان، این خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام خواهیم داد.

خدمات ترجمه رسمی در تمامی مناطق 22 گانه تهران ازجمله مناطق زیر در بهترین زمان و بهترین قیمت انجام خواهد شد.
  • ترجمه رسمی ترکی در تجریش
  • ترجمه رسمی ترکی در پاسداران
  • ترجمه ترکی در شهرری
  • ترجمه ترکی در پیروزی
  • ترجمه ترکی در ستارخان
  • ترجمه رسمی ترکی در پونک
  • ترجمه رسمی در مهرآباد
  • ترجمه رسمی ترکی استانبولی در انقلاب و سایر مناطق تهران زیر نظر مترجم قسم‌خورده انجام می‌گردد.

ترجمه تخصصی ترکی استانبولی در تهران و سایر شهرستان‌ها

علاوه بر خدمات رسمی که توسط گروه پارسیس انجام می‌شود، ترجمه‌های تخصصی و فنی نیز قابل انجام است. به‌صورت کلی ترجمه‌های فنی و تخصصی به 2 روش قابل انجام است. یکی توسط نرم‌افزارهای هوشمند ازجمله ترجمه گر گوگل و دیگری با استفاده از مترجم واقعی. به همین دلیل بهتر است برای انجام دقیق و بدون خطا انواع متون حتماً از مترجم انسانی بهره برد. آن دسته از عزیزانی که در شهرهای اطراف تهران و یا در شهرستان‌های مختلف زندگی می‌کنند نیز لازم نیست نگران باشند. می‌توانند از طریق سایت به‌صورت آنلاین و از طریق بخش سفارش ترجمه، متون خود را برای مترجمان ما ارسال نموده تا در کمترین زمان ممکن اعلام هزینه و زمان واقعی انجام شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات