5 نمونه از بهترین نرم افزارهای ترجمه فیلم در سال 2022

هر کشوری در تولید فیلم دارای سنت های مختلفی است اما به صورت کلی انواع مختلف فیلم ها و سریال های روز جهان هم ممکن است به صورت دوبله شده باشند و هم اینکه به صورت زیرنویس ارائه شوند. امروزه بسیاری از سایت های نمایش فیلم در جهان سعی میکنند فیلم های روز جهان را ترجمه نموده و یا به صورت زیرنویس ارائه دهند. بنابراین صنعت فیلم سازی و ترجمه در کنار هم باعث می شود مخاطبان بسیاری را جذب نمایند. ما در این مطلب شما را با 5 نمونه از بهترین نرم افزارهای ترجمه فیلم در جهان آشنا خواهیم کرد. درصورتی که علاقه مند به آشنایی با انواع نرم افزارهای ترجمه فیلم هستید با ما همراه باشید.

بهترین نرم افزار ترجمه فیلم

آشنایی با بهترین نرم افزار ترجمه فیلم

امروزه پیدا کردن انواع نرم افزارهای ترجمه فیلم و درج انواع زیرنویس ها در سطح اینترنت کار بسیار آسانی است. زیرا تنها میتوانید با یک جستجوی ساده به سراغ برنامه هایی بروید که نیاز شما را برآورده می کند. اما آیا مطمئن هستید که این گونه نرم افزارها قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف را دارند یا خیر؟ مسلما همه این نرم افزارها اینگونه نخواهند بود. ما در این بخش 5 نمونه از بهترین نرم افزار درج زیرنویس در سال 2022 با پشتیبانی از زبان های شاخص را معرفی خواهیم کرد.

1- اپلیکیشن Subcake

نرم افزار Subcake – Add Subtitle to Video, Subtitle Maker به عنوان یک نرم افزار بسیار حرفه ای در ساختن و یا ویرایش زیرنویس فیلم همراه با ترجمه آن می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ترجمه فیلم به زبان های مختلف خواهد بود. این نکته را به یاد داشته باشید که اگر شما از نرم افزاری استفاده کنید که تنها زیرنویس را ویرایش کند شاید نتیجه کار برای شما لذت بخش نخواهد بود. بنابراین این اپلیکیشن به عنوان یک نرم افزارحرفه ای همه فن حریف علاوه بر ویرایش میتواند برای فیلم های مختلف زیرنویس ترجمه شده ای را ایجاد کرد. لازم به ذکر است این نرم افزار در فرمت های مختلفی چون SRT, ASS, TXT , SSA کار می کند. از طرفی دارای ابزاری به عنوان هماهنگ کننده زیرنویس با زمان فیلم خواهد بود. لازم به ذکر است این نرم افزار در نسخه اندروید قابل دسترسی بوده که شما میتوانید به راحتی آن را از سایت گوگل پلی دانلود نمایید.

2- نرم افزار Add Subtitle Automatic

این اپلیکیشن برای استفاده به شدت توصیه می شود. این نرم افزار از جمله نرم افزارهای مناسبی برای کاربران نسخه iOS خواهد بود. اپلیکیشن Add Subtitle Automatic به عنوان یک نرم افزار فوق حرفه ای و قوی در ترجمه فیلم و زیرنویس بوده که دارای امکانات مختلفی از جمله فناوری تشخیص خودکار صدا خواهد بود. امروزه فناوری تشخیص خودکار صدا به عنوان یکی از اصلی ترین فناوری های روز بوده که در این اپلیکیشن گنجانده شده است. لازم به ذکر است این اپلیکیشن قادر است بیش از 100 زبان را در زیرنویس فیلم ها ترجمه نماید. همچنین میتواند به صورت عمزمان زیرنویس را ویرایش نموده و در خروجی های مختلف SRT و همچنین فرم TXT زیرنویس ها را ارائه دهد.


3- اپلیکیشنSubE: Subtitle Editor

نرم افزار SubE: Subtitle Editor به عنوان یک نرم افزار بسیار ساده برای ویرایش آسان زیرنویس های فیلم در نسخه اندروید خواهد بود. اگر بخواهیم یک توصیف خلاصه ای برای این نرم افزار داشته باشیم بایستی بگویم SubE به عنوان یک ویرایش گر همه کاره زیرنویس برای انواع فیلم های شما است که در هنگام نصب فضای بسیار کمی را بر روی تلفن همراه شما به خود اختصاص می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک نرم افزار ساده و در عین حال کاربردی برای ویرایش و ساخت زیرنویس هستید subE بهترین انتخاب است.

((در صورتی که در صنعت فیلم فعالیت دارید و یا به عنوان صاحب سایت های فیلم می باشد که نیاز به ترجمه تخصصی به زبان های مختلف از جمله ترجمه انگلیسی، ترجمه آلمانی و غیره را دارید ما در تیم ترجمه تخصصی فیلم و سریال با استفاده ازمترجمان نخبه و انسانی قادریم انواع مختلف از فیلم های روزجهان را دوبله و زیرنویس نماییم))

4- اپلیکیشن Subtitles Viewers

این نرم افزار هم مناسب کسانی است که هنگام تماشای فیلم های محبوب خود نیاز به نمایش زیرنویس دارند. کاربران بسیاری در استفاده از این اپلیکیش رضایت کاملی داشته اند. لازم به ذکر است در حال حاضر این نرم افزار هم برای نسخه اندروید و هم نسخه iOS ارائه شده است. از طرفی برخی زبان های زیر را نیز تحت پوشش دارد.

Subtitles available in English, Spanish(Español), Arabic(العربية), Bengali, Chinese(中文), Danish(dansk), Dutch(Nederlands), French(français), German(Deutsch), Greek(ελληνικά), Japanese(日本語), Javanese(basa Jawa), Hebrew(עברית), Italian(italiano), Korean(한국어), Malay(bahasa Melayu), Polish(język polski), Portuguese(português), Punjabi, Russian(русский язык), Sweden(Svenska), Thai(ไทย), Turkish(Türkçe) and Vietnamese(Tiếng Việt).

5- نرم افزارترجمه Subtitle Translation Wizard

یکی دیگر از بهترین نرم افزار های ترجمه زیرنویس نرم افزار Subtitle Translation Wizard خواهد بود. این نرم افزار به راحتی می تواند زیرنویس های انگلیسی از سایت معتبر فیلم ها را به زبان دیگر ترجمه نماید. از جمله امکانات این نرم افزار هماهنگ سازی زیرنویس ها برای فیلم و سایر امکانات دیگر خواهد بود. لازم به ذکر است این نرم افزار در نسخه ویندوز قابل دسترسی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات