ترجمه کارت واکسن کرونا


انتشار ویروس کرونا در جهان باعث شده بسیاری از محدودیت‌های اجتماعی بر روی اقتصاد و کسب‌وکارها در کشورهای مختلف جهان تأثیر منفی بگذارد. ویروس کرونا بانام کووید 19 بسیاری از دولت‌ها و نهادهای رسمی را تحت چالش قرار داده و با تکیه‌بر تصمیم قطعی سازمان بهداشت جهانی بایستی تمامی افراد جهان برای جلوگیری از انتشار بیشتر ویروس واکسینه شوند.

امروزه یکی از ملزومات سفر به کشورهای خارجی واکسینه شدن افراد بوده تا به دلیل برخی محدودیت اجتماعی افراد بتوانند از حداقل امکانات موردنیاز در کشور مقصد بهره‌مند شوند.

برای مثال در برخی کشورها آزمایش PCR برای فعالیت‌های استخدامی واداری خصوصاً در دانشگاه‌ها به‌عنوان یک الزام شناخته می‌شود. در این کشورها داشتن گواهی و یا کارت واکسن که نتیجه آزمایشات را به‌صورت کامل به پزشکان نمایش دهد نیز به‌عنوان یک قانون تلقی شده است. به همین دلیل درصورتی‌که قصد مهاجرت به یک کشور خارجی رادارید مطئنا شما نیاز به ترجمه رسمی کارت واکسن خواهد داشت.

اسناد، محتوا و وب‌سایت خود را به بیش از 40 زبان ترجمه کنید. فایل‌های خود را آپلود کنید یا متن خود را جایگذاری کنید و یک مترجم حرفه‌ای بلافاصله شروع به کار خواهد کرد. هم‌اکنون ترجمه خود را به دارالترجمه رسمی ما سفارش دهید
ترجمه کارت واکسن کرونا


چرا نتایج آزمایش PCR را برای سفر به انگلیسی ترجمه کنیم؟


زبان انگلیسی امروزه به‌عنوان یکی از زبان‌های معتبر و بین‌المللی خصوصاً در ترجمه به‌حساب می‌آید به همین دلیل ترجمه انواع مدارک به انگلیسی به‌صورت رسمی برای انجام خدمات بهداشتی ازجمله نتایج آزمایشات برای سفر لازم خواهد بود.

اگر نتایج آزمایش PCR شما به زبان دیگری غیر از انگلیسی باشد، به خدمات ترجمه نتیجه آزمایش PCR نیاز دارید. اولین چیزی که در فرودگاه پس از فرود لازم است پاسپورت شما نیست، بلکه نتایج آزمایش PCR منفی است؛ اما اگر به زبان انگلیسی نباشند چه؟ چگونه می‌توان از یک مترجم معتبر برای ترجمه و تأیید نتایج آزمون استفاده کرد؟

جالب است بدانید که برخی از آزمایشگاه‌های پزشکی گواهی Covid-19 را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند اما درحالی‌که اکثراً این گواهی را به زبان رسمی هر کشوری ارائه خواهند کرد. درصورتی‌که نیاز به ترجمه گواهی پزشکی COVID-19 دارید آژانس ترجمه ما با استفاده از مترجمان معتبر قادرند ترجمه‌های معتبر ارائه کنند.

اگر قبلاً واکسینه شده باشید چه‌کاری بایستی انجام داد؟

در حال حاضر در سراسر جهان بسیاری از مردم واکسینه شده‌اند اما بایستی بدانیم یکی از الزامات سفر به کشور خارجه به هر دلیل ارائه کارت واکسیناسیون خواهد بود. این خدمات به نحو احسن توسط مترجمان ما به هر زبانی برای ارائه در کشور مقصد ارائه خواهد شد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات