ترجمه مدارک برای اخذ ویزای کانادا

درصورتی‌که به دنبال اخذ ویزای کشور کانادا می‌باشید و می‌خواهید از شرایط اخذ ویزا، مدت‌زمان و ترجمه انواع مدارک برای ویزای کانادا اطلاع یابید ما در این بخش به معرفی مهم‌ترین اطلاعیه‌های بروز و ترجمه برخی مدارک برای سفارت خواهیم پرداخت درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با مراجعه به سایت دارالترجمه پارسیس از کارشناسان ترجمه رسمی مشورت بگیرید.

فرآیند صدور ویزای کانادا


صدور ویزای کانادا با توجه به انتشار جدید امیکرون و انتشار ویروس کرونا همچنان از طریق سفارت کانادا پیگیری می‌شود و ادامه داشته به‌صورت که متقاضیان عزیز برای اخذ ویزای کانادا می‌توانند مدارک خود را ثبت نمایند.

اما برخی شرایط بایستی وجود داشته باشد تا افراد بتوانند مراحل اولیه صدور ویزا را پشت سر بگذارند. اول‌ازهمه بایستی متقاضیان اقدام به تزریق واکسن کرونا نمایند و یکی از واکسن‌های فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینوواک را زده باشند. جالب است بدانید افرادی که موفق به اخذ ویزا شده‌اند حدود 48 تا 72 ساعت پس از خروج از کشور فرصت دارند تا یک آزمایش کوهید 19 منفی را دریافت کنند؛ بنابراین زمانی که وارد خاک کشور کانادا می‌شوند صرف‌نظر از تمام شرایط تمامی مسافران که دارای ویزاهای مختلفی هستند ملزم به انجام تست و یک قرنطینه دوهفته‌ای خواهند بود.
ترجمه مدارک ویزای کانادا



معرفی انواع ویزای کانادا


به‌طورکلی شرایط گرفتن ویزای کانادا به 2 روش خواهد بود. یکی اینکه ترجمه مدارک را به‌صورت الکترونیکی برای افسر پرونده ارسال کنید و تمامی هزینه‌ها را به‌صورت آنلاین پرداخت نمایید. سپس به یکی از دفاتر اصلی در ترکیه، گرجستان، امارات و یا دیگر کشورها مراجعه نمایید تا فرایند اصلی عکس‌برداری و انگشت‌نگاری آغاز شود. ممکن است حدوداً 3 هفته فرآیند صدور نیز طول بکشد.

روش دیگر اینکه می‌توانید مستقیماً کلیه مدارک ترجمه‌شده خود را به دفتر انگشت‌نگاری ببرید و مبالغ موردنظر را حضوراً پرداخت نمایید.

راهنمایی بیشتر در مورد اخذ ویزای کانادا


یکی از مهم‌ترین و بهترین اقدامات در اخذ ویزای کشور کانادا استفاده از خدمات پیکاپ ویزا خواهد بود. شما بایستی برای استفاده از خدمات پیکاپ ویزا به کارگزار و دفتر مربوطه اعتماد کامل داشته و از کارگزار بسیار معتبری استفاده کنید تا خدمات اخذ ویزا از ترجمه رسمی در یک دارالترجمه رسمی تا تحویل مدارک به شما در ایران را انجام دهند.

برای اخذ ویزای کانادا چه مدارکی نیاز به ترجمه دارند؟


ازجمله مدارکی که برای اخذ ویزا از سفارت کانادا موردنیاز است به‌صورت کلی برای عموم افراد ترجمه شناسنامه خواهد بود؛ اما بسته شرایط افراد و نوع ویزا نیز درخواست چک‌لیست مدارک نیز می‌تواند متفاوت باشید.

برای مثال برخی مدارک زیر ممکن است برای افرادی چون تاجران و یا پزشکان موردنیاز باشد ازجمله ترجمه فیش حقوقی و یا ترجمه کارت نظام پزشکی.

لازم به ذکر است تمامی این خدمات از ترجمه مدارک تا تاییدات کامل و قانونی توسط دارالترجمه رسمی پارسیس انجام خواهد شد. درصورتی‌که نیاز به مشاوره رایگان در این زمینه‌دارید می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز با کارشناسان ما در این تماس بگیرید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه آگهی تغییرات