معرفی اپلیکیشن های برتر ترجمه

The Best Translation App

برترین اپلیکیشن های ترجمه

تا به حال شده است به کلماتی برسید که در تلفن همراه خود به صورت فوری نیاز به ترجمه داشته باشید
آیا شما واقعا به این برنامه ها احتیاج داید ؟
ما در اینجا مقاله ای اختصاصی را از سایت thepointsguy  ترجمه کرده و در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم
اگر مترجم چند زبانه هستید و یا میخواهید برخی کلمات تخصصی را ترجمه نمایید ما در اینجا 5 نمونه اپلیکیشن ترجمه را به شما معرفی خواهیم کرد که شهرت جهانی دارند .
اپلیکیشن ترجمه آنلاین پارسیس نیز یکی از برنامه های موفق بوده با بیش از 20 هزار نصب فعال در مارکت های معتبری چون گوگل پلی , بازار , مایکت برابر خواهد کرد

iTranslate

یکی از محبوب ترین برنامه های ترجمه در جهان ، iTranslate  می باشد که دارای بیش از 51،000 رتبه  نظرسنجی در iTunes – و بیشتر آنها چهار و پنج ستاره است. این برنامه می تواند بین 100 زبان مختلف ترجمه کند و حتی یک نسخه ویژه برای Apple Watch وجود دارد ، بنابراین در صورت نیاز می توانید  ساعت مچی اپل نیز از آن بهره ببرید و هرکجا که باشید بتوانید اقدام به ترجمه نمایید .
. برنامه اصلی رایگان است ، اما نسخه Pro که در هر سال 39.99 دلار هزینه دارد (یا 4.99 دلار در هر ماه) ، دارای قابلیت های خارج از خط ، ترجمه وب سایت ، حالت صوتی و ترکیبات فعل است. نسخه اصلی به صورت رایگان در iTunes یا Google Play در دسترس است.بنابراین شما میتوانید نرم افزار ترجمه iTranslate  را هم برای نسخه ios  و هم برای نسخه اندروید تهیه کنید

Google Translate

این  اپلیکیشن به شما امکان می دهد همه این کارها را انجام دهید – با ترجمه به 103 زبان از طریق تایپ کردن و 59 زبان آفلاین. یا می توانید به جای تایپ کردن 93 زبان و ترجمه دوربین به 37 زبان ، در آنجا متن یا کاراکترها را بکشید و یا بنویسید  ، امروزه اکثر تلفن های همراه دارای دوربین هستند پس هرکجا که دوربین تلفن همراه فعال باشد نرم افزار ترجمه دوربین گوگل قادر خواهد بود تا از عکس گرفتن از نوشته ها و هایلایت کردن آن به تمامی زبان های زنده دنیا ترجمه کند  , کار کردن با Google Translate ساده است ،  لذا برای ترجمه فوری بسیار مناسب خواهد بود .
این برنامه به صورت رایگان در iTunes یا Google Play در دسترس است.

TripLingo

اگر می خواهید در خارج از کشور  به صورت محلی و بومی صحبت کنید  اپلیکیشن   TripLingo به شما کمک می کند تا ترجمه بومی کنید  و همچنین به شما در تطبیق یکپارچه با فرهنگ کمک می کند.
شما با انتخاب یک مقصد و بارگیری بسته برای نقطه مورد نظر خود  میتانید از خدمات آن بهره ببرید . به عنوان مثال ، اگر قصد عزیمت به اسپانیا را دارید ، یک مترجم صوتی خواهید داشت که صدای شما را به اسپانیایی ترجمه می کند ، یک مترجم تصویری ، مجموعه ای از عبارات کلیدی اسپانیایی  را نیز برای شما ترجمه میکند .
این نرم افزار به صورت رایگان در iTunes یا Google Play در دسترس است ، و نسخه Pro (39.99 دلار به مدت سه ماه) عبارات و محتوای بیشتری را باز خواهد کرد.

Papago

اپلیکیشن  ترجمه Papago   متخصص در زبان های آسیایی ، پاپاگو بین کره ای ، انگلیسی ، ژاپنی ، چینی (ساده شده / سنتی/ماندارین) ، اسپانیایی ، فرانسوی ، ویتنامی ، تایلندی و اندونزیایی ترجمه می کند. ترجمه ها به صورت متن و صدا در دسترس هستند ، همچنین می توانید با استفاده از برنامه مکالمه ای برقرار کنید ، که می توانید همزمان با یک زبان محلی ، با یکدیگر صحبت کنید. ترجمه عکس نیز موجود است و در آنجا یک فرهنگ لغت و یک کتاب عبارات برای معانی حتی بیشتر وجود دارد. این نرم افزار ترجمه نیز  به صورت رایگان در iTunes و Google Play در دسترس است.

Waygo

اپلیکیشن ترجمه Waygo  فقط بین انگلیسی ، چینی ، ژاپنی و کره ای ترجمه می کند ، اما اگر بدون  اتصال به اینترنت هستید نگران نباشید چون این اپلیکیشن ترجمه کاملا در حالت آفلاین در دسترس است و میتواند یک نرم افزار نجات دهنده باشد .
این برنامه با سرعت بسیار بالا از طریق دوربین شما متنون را ترجمه میکند , در این برنامه فقط به علائم و ترجمه توجه نمی شود مثلا اگر در یک کشوری هستید و میخواهید غذایی سفارش دهید پس از ترجمه آن اطلاعات مختصری را میتوانید در مورد ان غذا به دست آوردید .
این اپلیکیشن ترجمه  به صورت رایگان در iTunes و Google Play در دسترس است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ترجمه آگهی تغییرات

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان