ترجمه رسمی کارت ملی

ترجمه رسمی کارت ملی 
ترجمه رسمی کارت ملی در دارالترجمه رسمی پارسیس 

کارت ملی چیست ؟

کارت ملی، یک سند قابل حمل است، معمولا یک کارت پلاستیکی با اطلاعات دیجیتالی جاسازی شده است، که هویت فرم مورد نیاز از طریق ان شناسایی خواهد شد .
اهمیت کارت ملی بسیار بالا است زیرا به وسیله آن افراد مختلف سراسر جهان قابل شناسایی و ثبت خواهند بود . بد نیست نگاهی بیاندازیم به حوادث یازده سپتامبر 2001 میلادی که زمانی در آمریکا فاجعه بزرگی رخ داد .
از آنجا که فاجعه مرکز تجارت جهانی در خاطره ها ماند بسیاری از کشورها درباره صدور کارت شناسایی ملی به عنوان راهی برای تشخیص تروریست ها از جمعیت قانونی یاد کردند.

فناوری بیومتریک در کارت ملی 

دولت انگلستان امروزه به فن آوری مجهز شده است که از طریق اطلاعات کارت شناسایی ملی به روش های بیومتریک جدیدی چون شناسایی عنبیه و یا اثر انگشت دست پیدا کرده است .
طرح جامع شامل ایجاد یک پایگاه داده ملی از اطلاعات شخصی شخصی افراد امروزه در سراسر جهان قابل اجرا است .
از اینکه یک کارت شناسایی ملی به نفع یک فرد برای حفظ حریم خصوصی فرد منجر شود و منجر به سوء استفاده از کارت هوشمند ملی باشد همچنان سوالی است که در همه مجا مطرح میگردد . ایالات متحده و کانادا از جمله کشورهایی هستند که اینگونه خطرات را بسیار بیشتر از سایر کشور ها به دنبال دارند .
اما سایر کشور های از این قائده مستثنی می باشند , امروز، خطوط هوایی و بانک ها نیاز به نوعی هویت ملی دارند. به طور معمول یک گواهینامه رانندگی، گذرنامه یا کارت دیگر با نام و عکس جاسازی شده کافی است.
ما در داالترجمه رسمی پارسیس قادر به ارائه خدمات نوین وممتاز ترجمه رسمی هستیم لازم به ذکر است برای مثال اگر نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی کارت ملی خود راید این کار در دارالترجمه انگلیسی پارسیس قابل انجام است برای انجام سفارش ترجمه شناسنامه خود پیشنهاد میکنیم قبل از هر چیز حتما از طریق لینک زیر راهنمای  آن را به طور کامل مطالعه نمایید 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم

ترجمه آگهی تغییرات