ترجمه فوری روسی

ترجمه فوری روسی 


ترجمه فوری روسی

دارالترجمه روسی پارسیس با دارا بودن مترجم رسمی روسی در ایران قادر است متون شما را از زبان مبدا به زبان مقصد ترجمه کند همه این خدمات در دارالترجمه رسمی پارسیس قابل انجام است .


ترجمه فوری رسمی روسی  زمانی نیاز میگردد که متقاضی برای ترجمه مدارک هویتی , مدارج علمی , احکام وکالتی و اسناد کشوری ، بر حسب فوریت در ترجمه خود نیازمند ترجمه رسمی می باشد .
لذا پروسه ترجمه فوری رسمی در دارالترجمه روسی پارسیس ، در حالت عادی نزدیک به یک هفته کاری زمان صرف میگردد . اما در ترجمه فوری رسمی این زمان به دو روز و یا حتی یک روزی کاهش می یابد .
از آنجایی که ترجمه فوری رسمی نیازمند بکارگیری فوریت زمانی مترجم رسمی است ، طبیعتاً قیمت ترجمه فوری مقداری افزایش می یابد . در ترجمه رسمی فوری شما می توانید از خدمات اخذ تاییدیه های مربوط به دادگستری و وزارت امور خارجه و سفارتخانه های روسی زبان بهرمند گردید و با سپردن کل پروسه به دارالترجمه ، به باقی امور کاری خود رسیدگی فرمایید .

ترجمه فوری غیر رسمی 

ترجمه فوری غیر رسمی روسی  شامل ترجمه متون , ترجمه کتب ,ترجمه فیلم ,ترجمه کاتالوگ ,ترجمه مقاله و ترجمه فایل صوتی میشود ، مقداری متفاوت تر از ترجمه رسمی فوری می باشد .
در ترجمه رسمی فوری ملاک اولویت تنها مقدم شمردن اسناد متقاضی بر پرونده های دیگر است ، به نحوی که مترجم رسمی دیگر پرونده های عادی ترجمه رسمی را سر موعد مقرر تحویل نماید و در ترجمه رسمی فوری مترجم با مدیریت زمان خود ، پرونده های دارای فوریت را با تبحر و دقت  ترجمه می کند .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با انواع لهجه های عربی و مقایسه آنها

لیست کامل دارالترجمه های آلمانی در تهران و مورد تایید سفارت آلمان

مدارک مورد نیاز برای ترجمه رسمی دیپلم